| Počet nahlášených stížností: | 682 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
82%
18%
Dobrý den, založil jsem si účet u firmy Interdate S.A., která provozuje portál c-date. Firma je opravdu založená na tom velmi nepoctivě získávat peníze díky skryté poznámce, že se zkušební členství automaticky prodlužuje o dalších 6 měsíců a bohužel prodloužení není za cenu za kterou lákají na vyzkoušení tj. 180Kč na měsíc, ale za 399Kč na měsíc s platbou na 6 měsíců dopředu, takže Vám strhnou 2394Kč z účtu, protože jste si nepřečetli drobným písmem, že i když je to na zkoušku, tak potom zaplatíte automaticky mnohem více. Takže bych řekl, že 99% těch kteří si u nich účet udělali to stálo minimálě 180+2394=2574Kč a na tom je založeno jejich podnikání. Nejsou to kvalitní služby ani vstřícnost k zákazníkům, ale je to založené na nepozornosti a dle všech příspěvků na internetu jim to velmi dobře funguje. Když už jsme ale této firmě všichni takto naletěli a na některé, jak jsem četl posílají i vymáhací agenturu, tak bych rád, aby zde společnost jasně odpověděla jak je možné VIP smlouvu - členství vypovědět. Ve všeobecných podmínkách uvádí písemnou formou a FAX (faxové číslo mi nefungovalo - mohou zde uvést i pro ostatní funkční faxové číslo pro CZ zákazníky?). Připouští společnost využití i podání mailem na service@c-date.cz? Poslal jsem řádně písemnou formou výpověď a odvolání souhlasu se zpracováním mých údajů. Vše s doručenkou. FAX nebylo možné na uvedené číslo poslat. Čekám jak společnost zareaguje a za jak dlouho. Byl bych rád, aby toto byl návod i pro ostatní - rád zveřejním i přesné znění výpovědi a odvolání souhlasu, které přesně kopíruje aktuální všeobecné podmínky společnosti Interdate S.A. Očekávám tedy, že písemnost bude přijata a zpětně potvrzena. Jinak doporučuji platební kartu z které si společnost platby strhává raději zrušit a založit novou.
c-date
Požaduji odpověď od společnosti Interdate S.A. provozovatele c-date. Zda stačí poslat výpověď jen písemnou formou, tedy dopisem a ne i FAXem, který 99% uživatelů již dlouho nepoužívá. Zda společnost akceptuje mnohem vstřícnější a rychlejší postup výpovědi VIP členství i přes mail service@c-date.cz. Jak společnost prokazatelně potvrdí, že členství zrušila (zrušila smlouvu), nemá dalších finančních nároků vůči majiteli členství a smazala veškeré osobní údaje majitele členství. A poslední věc by mě zajímalo, když v článku 5 bodu 6 požadují zaslání kopie občanského průkazu nebo cestovního pasu, jak májí vyřešenu ochranu citlivých údajů, která je mnohem přísnější než ochrana obyčejných (NE-citlivých) údajů. Pořizování kopii těchto dokumentů není přípustné bez výslovného souhlasu majitele dokladu - předpokládám, že tedy mají vždy výslovné souhlasy k těmto kopiím.
Rád bych aby byl text zveřejněn a byl přístupný všem ostatním včetně jasného řešení. To, že to uhrají na informaci, že bude volat někdo z jejich centra jen skrývají další postup, který nemusí být správný.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitel doloží, že smlouvu vypověděl ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách. Pokud spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti této výpovědi.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.