Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem na eshopu zboží,to, že odesílali pokaždé cca po týdnu až 14 dnes od obdržení platby jsem přijala....ale to že jsem zboží zaplatila, bylo mi napsáno, že 28.3. byla zásilka odeslána a po několika mnou poslaných emailech bez odpovědi, kde jsem se dotazovala na číslo zásilky, popř. její vrácení zpět odesílateli jsem kontaktovala p.Škorpilovou, která mi první hovor přijala poté se již neozvala, nereaguje na emaily, sms, telefony nic....... Kdykoliv ji kontaktuji, nereaguje a toto zboží jsem potřebovala již v dubnu. Dala jsem ji možnost buď ať mi zboží zašle opětovně nebo ať mi vrátí peníze na účet. Dnes jsem ji napsala, že pokud do 14.6. neobdržím zboží nebo peníze zpět podávám TO a napíši to na veřejné stránky, aby se mohli přidat další lidé, jelikož je p.Škorpilová jedním z mála prodejců nabízeného zboží tady v ČR.
Vrácení peněz nebo zaslání zboží do 14.6.2017
|
Tweet |