Společnost


JASMINI spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#16429Zaplacené a nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2017, před 7 lety

Petra Žigová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem na eshopu zboží,to, že odesílali pokaždé cca po týdnu až 14 dnes od obdržení platby jsem přijala....ale to že jsem zboží zaplatila, bylo mi napsáno, že 28.3. byla zásilka odeslána a po několika mnou poslaných emailech bez odpovědi, kde jsem se dotazovala na číslo zásilky, popř. její vrácení zpět odesílateli jsem kontaktovala p.Škorpilovou, která mi první hovor přijala poté se již neozvala, nereaguje na emaily, sms, telefony nic....... Kdykoliv ji kontaktuji, nereaguje a toto zboží jsem potřebovala již v dubnu. Dala jsem ji možnost buď ať mi zboží zašle opětovně nebo ať mi vrátí peníze na účet. Dnes jsem ji napsala, že pokud do 14.6. neobdržím zboží nebo peníze zpět podávám TO a napíši to na veřejné stránky, aby se mohli přidat další lidé, jelikož je p.Škorpilová jedním z mála prodejců nabízeného zboží tady v ČR.


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo zaslání zboží do 14.6.2017


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému