Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:573
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#16446Vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 16 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2017, před 4 lety

Ondřej Kubeš

Znění stížnosti

Dne 15.5. 2017 jsem zakoupil u společnosti CZC.CZ CPU AMD VISHERA FX-8370. Zboží jsem si vyzvedl 17.5. na pobočce v Českých Budějovicích. Po vyzkoušení jsem se rozhodl zboží vrátit ve 14-ti denní lhůtě. Zabalil jsem ho do původního obalu a odnesl dne 19.5. opět na pobočku v ČB. Zde ho pracovník firmy CZC.CZ zkontroloval, konstatoval že je vše v pořádku a vystavil záznam o převzetí vráceného zboží ve 14 denní lhůtě. S tím že peníze přijdou na účet.
14dní se nic nedělo, tak jsem volal na infolinku, kde jsem byl ujištěn že dobropis pro vrácení peněz je připravený k odeslání a že mi ještě dnes dorazí na e-mail. Když nic nepřišlo, volal jsem znovu a to už mi bylo řečeno, že jsou na desce ohnuté piny, ihned jsem s tímto nesouhlasil,protože při vracení byl CPU AMD VISHERA zkontrolován a nebyla shledána žádná vada. V záznamu o převzetí je pouze že CPU byl od pasty. Načeš mi přišly na e-mail fotky poškozených pinů, které jsou mechanicky poškozené a ohnuté. Toho by si musel přece pracovník CZC při převzetí všimnout!!!!
Kubeš O.


Produkt

CPU AMD VISHERA FX-8370 (4Ghz, s. AM3+,8core, 16MB125W)


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2017 09:40, před 4 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2018 22:39, před 3 lety

V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že poškození zavinil spotřebitel. Stav věci při vrácení zboží v obchodě prokazuje předávací protokol, který byl vydán. Pokud v tomto dokumentu není uvedené, že věc vykazuje zjevné mechanické poškození, má se za to, že věc byla předána mechanicky nepoškozená.

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel mí také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.