Společnost


SOFTCOM GROUP, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

62%
38%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#16471Neuznaná reklamace s podivným pozadím

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2017, před 7 lety

Martin Pavlata

Znění stížnosti

Dobrý den,

pro toto řešení jsem se rozhodl po přečtení mnohých stížností dalších zákazníku, na vyřizování reklamací touto společností, viz. FB společnosti.

Na tabletu s PC 7027Kč, mimo jiné nefunguje dotyk, pokud je tablet zahřátý, ať už to je vlivem delšího používání nebo pouze tím, že je připojený do nabíječky. Měsíc se řešila reklamace, dále přes měsíc pan vedoucí reklamačního oddělení tablet přezkušoval, dodal jsem video, kde je závada zachycena a přesto mi bylo řečeno, že žádná závada neexistuje. Namítl jsem panu vedoucímu, že mu jí přijdu na reklamační oddělení osobně předvést, na což mi telefonicky sdělil, že na to nemá čas. Čili ví, že tam závada je, ale ukázat jí nechce. Další závadou je samovolné spouštění servisního režimu, jinými slovy máte připravený tablet na celodenní práci, ale vyndáte ho z brašny, načež je vařící, běží servisní režim a baterie je vybitá, čili práce se nekoná. To se mi stalo několikrát. I tato závada prý neexistuje. Dále má tablet další, menší závady.


Produkt

PRESTIGIO Multipad Visconte 3 10.1'' IPS,1280x800,2GB/32GB, Win 8.1+Office, CPU Atom 1.83GHz, Wifi +3G


Požadované řešení

Vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému