| Počet nahlášených stížností: | 391 |
| Z toho za letošní rok: | 10 |
| Stále v řešení: | 2 |
91%
9%
dobry den do mobilniho telefonu jse mi stahla sama nejaka hra fishWk nevym jak pri pokusu o odtraneni mi okamzite dosli 3 sms 1 sms z 90309030 na 30kc 2sms z 90309050na 50kc 3sms z 90309079 na 79kc text v sms:nakoupili jste vipgif v fishwk za 30,50,79czk dekujeme vam podpora plateb c@globalpay365.com jedna se o neopravnene strzeni penez z tel cisla731868967 bez jakeho koliv souhlasu a potvrzeni ze souhlasim se z odectenim castky z uctuprosim o vireseni a vraceni catky dekuji bauer
z tel cisla 731868967 bylo neopravnene strzeno 159kc
prosim o vraceni castky 159kc
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.