Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#16506Nedodanie tovaru

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2017, před 3 měsíci

Danka Žiaková

Znění stížnosti

V marci tohto roku som si objednala a riadne zaplatila kabelku. Platba išla na účet 2300518740, kód banky 8330, variabilný symbol platby 1100040303. Suma 9,79 bola zaplatená z účtu 1622489001, kód banky 5600, všetko s použitím IBAN.
Do dnešného dňa mi kabelka nebola doručená. Vidím,že sťažností na nedoručenie tovaru máme viacej.


Produkt

kabelka, malá tyrkysová


Požadované řešení

Žiadam vás, aby ste mi maximálne do dvoch dní (do 14.6. 2017 do 12:00 hod.)doručili objednaný tovar, alebo okamžite vrátili peniaze, ktoré ste neoprávnene zadržali a využívali, na môj účet. V opačnom prípade na vašu firmu podám podanie v obchodnej komore a na kontrolnom úrade. Nie je predsa možné, aby ste sa takto správali ku svojim zákazníkom. Okrem toho žiadam vysvetlenie, prečo sa tak stalo a ospravedlnenie za zdržanie na moju mailovú adresu.
D.Žiaková


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2017 09:16, před 3 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Reakce společnosti

Publikováno
21.6.2017 06:32, před 3 měsíci

Vážená paní Žiaková,

zboží z Vaší objednávky č. 1100040303 nebylo doručeno, jelikož nás dodavatel informoval, že došlo k chybě ve skladových zásobách a zboží již není k dispozici. O stornování objednávky a zaslání náhrady v podobě slevového kuponu ve výši 115 % ceny, včetně dalších informací, jsme Vás informovali dne 19.5.2017 prostřednictvím emailu. Více informací Vám zasílám nyní ještě na Váš email danka.ziakova@gmail.com. Doufáme, že se situace rychle vyřeší k Vaší spokojenosti.

Přeji Vám hezký den
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz


Danka Žiaková

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.6.2017 13:56, před 3 měsíci

Mail z 19. 5., o ktorom píšete, v pošte nemám. Neviem, či som ho dostala a omylom vymazala, alebo mi neprišiel. Prosím o jeho opätovné zaslanie a zároveň o vrátenie peňazí na účet, z ktorého bola realizovaná platba. Ďakujem.

Reakce společnosti

Publikováno
10.7.2017 05:56, před 2 měsíci

Vážená paní Žiaková,

slevový kupon jsme Vám dle Vašeho přání stornovali a budou Vám vráceny peníze zpět na Váš účet, ze kterého byla objednávka hrazena. Peníze Vám dorazí na účet během tohoto týdne.

Přeji Vám hezký den
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2017 08:26, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Danka Žiaková

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.8.2017 11:12, před měsícem

Prepáčte, že som nereagovala hneď. Peniaze za nedodaný tovra mi prišli na účet. Ďakujem za vybavenie sťažnosti. S pozdravom D. Žiaková

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2017 17:23, před 6 dny

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.