Společnost


telcall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#16521Nereagování na zaslané Odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace, doručené Českou poštou dne 25.5.2017

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2017, před 7 lety

Bohumil Mandík

Znění stížnosti

Nereagování na podání žádosti od Odstoupení od Kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace.
1.reklamace-přijetí 20.3.2017; ukončení 5.4.2017
2.reklamace-přijetí 21.4.2017; ukončení 4.5.2017
3.rekklamace-podání 14.5.2017 - dosud nereagováno
Důvod nevyřešených reklamací: Chrastění reproduktoru, špatné rozumění
V autorizovaném servisu (Palladium) bylo sděleno: jde o signální závadu, nutno provést kalibraci signálních hodnot. Tu nelze provést, neboť tento konkrétní výrobek NENÍ URČEN pro český trh.


Produkt

Samsung S5611 black, v autorizovaném servisu (Palladium) bylo sděleno, že je nutno provést kalibraci signálních hodnot, kterou však tento servis nemůže provést. neboť tento přístroj NENÍ URČEN PRO ČESKÝ TRH


Požadované řešení

Odstoupení od Kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace a vrácení peněz na můj (firmě sdělený ) účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému