Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nereagování na podání žádosti od Odstoupení od Kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace.
1.reklamace-přijetí 20.3.2017; ukončení 5.4.2017
2.reklamace-přijetí 21.4.2017; ukončení 4.5.2017
3.rekklamace-podání 14.5.2017 - dosud nereagováno
Důvod nevyřešených reklamací: Chrastění reproduktoru, špatné rozumění
V autorizovaném servisu (Palladium) bylo sděleno: jde o signální závadu, nutno provést kalibraci signálních hodnot. Tu nelze provést, neboť tento konkrétní výrobek NENÍ URČEN pro český trh.
Samsung S5611 black, v autorizovaném servisu (Palladium) bylo sděleno, že je nutno provést kalibraci signálních hodnot, kterou však tento servis nemůže provést. neboť tento přístroj NENÍ URČEN PRO ČESKÝ TRH
Odstoupení od Kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace a vrácení peněz na můj (firmě sdělený ) účet
|
Tweet |