| Počet nahlášených stížností: | 465 |
| Z toho za letošní rok: | 3 |
| Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Minulý měsíc jsem zrušil své členství faxem jak po mě chtěli.Přišel mi zpátky email,že jsem členství zrušil a dnes jsem zjistil,že mi peníze strhli znovu
jenjednanoc
co mám dělat
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Doporučujeme spotřebiteli uchovat si email, ve kterém bylo společností potvrzeno vypovězení závazku.
Pokud po spotřebiteli společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí také prokázat, že dluh vůči společnosti skutečně existuje. Vymáhá-li společnost tento dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud bylo o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo vykonatelnosti. Teprve tehdy, když by na spotřebitele společnost podala žalobu, bude vhodné vyhledat služeb advokáta.
Má-li spotřebitel důvodné podezření na podvodné jednání ze strany společnosti, lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.