Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#16548Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2017, před 7 lety

Romana Pelcrová

Znění stížnosti

28.5.2017 jsme v AAA auto Plzeň zakoupili vůz Seat Alta XL 1.6 r.v. 2010. Po 4 dnech jsem dorazila do servisu na výměnu oleje, kde byl zjištěn velký únik oleje. Byl zjištěň unik oleje z turba. Podala jsem reklamaci a doložila zprávu o závadě a nacenění opravy. Toto jsme doručili na pobočky, kde přijali reklamaci. Po 5 dnech nám byla reklamace zamítnuta. Důvod vada, která vychází z předchozí používání vozidla a na předávací protokol. Zde byla uvedena spotřeba oleje a unik oleje a doporučena výměna. Auto lze jen omezeně používat(krátké trasy, kontrola a dolévání oleje). Unik je značný i po krátkém stání je pod autem olejová stopa. Nevím jak jinak řešit vzniklou škodu.


Produkt

SEAT Altea XL 1.6 TDI, 2010


Požadované řešení

Požaduji zaplatit opravy a nebo podle zákoníku § 597 slevu z ceny věci.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému