Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#16582Koupě rozbitého telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2017, před 6 měsíci

Nela Nela

Znění stížnosti

Koupila jsem si telefón za 5 tis V Mladé Boleslavi ještě ten den přestal nabíjet druhý den mi vyměnili nabíječku a za další 1 dnen opět stejný problém dnes řešení v prodejně a zástupce se jen vysmál že na reklamaci přitom mi už prodali rozbitou vec takže ja bych za jejich chybu měla čekat 30 dni bez telefonu, takže mi prodali rozbitou věc ochota něco vyřešit žádná ,a ještě vám řeknou že jím to nedokážu ,že mi to prodali rozbité a vedoucí se směje...nejhorši krám a jednání ze strany vedení


Produkt

Samsung j5


Požadované řešení

Výměna telefonu a nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2017 08:03, před 6 měsíci

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2017 20:29, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.