Společnost


PremierParfum s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16583Padělky parfémů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2017, před 4 měsíci

Adéla Budanovová

Znění stížnosti

U společnosti prodej parfémů jsem si 21.5.2017 objednala parfém,který e-shop nabízel jako tester avšak originál Jimmy Choo 100ml za 1.050,- vč. poštovného
Po obdržení balíčku a následné aplikaci mi bylo hned jasné,že je něco v nepořádku
Vůně byla odlišná od parfému co jsem zakoupila v Sephoře
Navíc vůně vydržela cca 10min.. taška jsem proto s flakonem do Sephory a Douglas a v obou případech mi bylo potvrzeno,že se jedná o padělek
E-shop mě odkázal na reklamační protokol s tím,že si mohou strhnout procenta za použití výrobku .
Z flakonu je odstříknuto cca 1cm
A však vyžaduji vrácení celé částky,včetně nákladu vzniklé na reklamaci( poštovné)


Produkt

Jimmy Choo


Požadované řešení

Vrácení plné částky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2017 10:32, před 4 měsíci

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitelka možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.

Byl-li však zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nabízení nebo prodej výrobků porušujících některá práva duševního vlastnictví se považuje za klamavou obchodní praktiku. Dozor v této oblasti vykonává Česká obchodní inspekce a celní správa, které spotřebitelka může podat podnět.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2017 20:26, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.