Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:157
Z toho za letošní rok:46
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#16584Akce V Penny Marketu Ostrava - Rudná

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2017, před 4 měsíci

Dagmar Režňáková

Znění stížnosti

Akce od 19.6.2017. V letáku je nabízená zmrzlina Manhattan za 54,90 Kč.
Hlavně že je uvedena 53% sleva, ale zboží nebylo dle personálu prodejny
dodáno vůbec a sdělení které je na konci letáku není pravdivé,protože pokud je
akce na určité zboží,tak musí být zákazníkům k dispozici po celou dobu trvání.
Kdyby se to stalo jednou,tak to přejdu,ale to je problém každé akce a je to především klamání spotřebitele. Co kdyby mi společnost Penny Market začala proplácet zbytečně projetý benzín?
Pokud se tyto nedostatky s akcemi budou opakovat zavolám na provozovnu ČOI.
nebo podám na Vaší společnost trestní oznámení. Už mám těchto praktik dost.
Několikrát bylo zboží účtováno dráž samozřejmě ve prospěch prodejny.
Režňáková
Čekám na odpověď!!!


Požadované řešení

Obsadit pozice schopnými marketinkovými manažery anebo zrušit akce,když na to nemáte.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2017 11:17, před 4 měsíci

Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).

Pokud se spotřebitelka domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2017 20:09, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.