| Počet nahlášených stížností: | 390 |
| Z toho za letošní rok: | 9 |
| Stále v řešení: | 2 |
91%
9%
Koncem 21. týdne mi přišla do mobilu sms, že mám telefon zavirovaný a zda jej požaduji odvirovat. To jsem potvrdil, žádný antivirový program jsem neobdržel, ale byl jsem připraven o 99 Kč z kreditu (T-mobile, Twist). Po několika dnech jsem obdržel sms s tím, že vyšla nová aplikace a ..."vyberte si..."Chtěl jsem si tedy dodatečně vybrat, ale žádná nabídka se neobjevila. Namísto toho - sdělení o odečtení dalších 99 Kč. Třetí nabídka byla doručena tento víkend. Tu jsem okamžitě smazal, ale s další sms o odejmutí 99 Kč se už nezdržovali. Nahlédl jsem na svůj kredit do mobilu a dalších 99 Kč bylo fuč.
Mobil Lenovo A 6000 s napevno (nejde zrušit) službou Security. Číslo tel. 737861803
Zaslal jsem operátorovi "STOP SCAN" na 90319, ale potvrzení od něj nepřišlo. Volal jsem na 4603 a po telefonistce požadoval zamezení příjmu premiových zpráv. Písemné reakci telefonistky T-mobilu na to došla, ale o něčem (?) úplně jiném než jsem požadoval.
Požadované řešení: zamezení dalším podvodným nabídkám a vrácení 297,- Kč na účet 101670679/0300.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.