| Počet nahlášených stížností: | 390 |
| Z toho za letošní rok: | 9 |
| Stále v řešení: | 2 |
91%
9%
Dobrý den,
na telefonní čísle (722 XXX XXX - viz neveřejný údaj) dcery (9 let) začaly chodit nevyžádané SMS z 90319009 požadující zaslání SMS zpět na stopnutí jakési neobjednané služby, což pravděpodobně udělala. Přitom žádná služba nebyla objednána ani plněna. V posledních dvou vyúčtováních od O2 vidím následující poplatky:
28.04. 15:00 90319099 903xxxx hry, hudba, videa,.. 1 SMS 99,00 Kč
05.05. 12:07 90319099 903xxxx hry, hudba, videa,.. 1 SMS 99,00 Kč
15.05. 11:28 90319099 903xxxx hry, hudba, videa,.. 1 SMS 99,00 Kč
19.05. 12:06 90319099 903xxxx hry, hudba, videa,.. 1 SMS 99,00 Kč
U operátora jsem zablokoval prémiové SMS, tak aby již nedocházelo k dalším platbám. Jelikož se jedná o neobjednanou službu, žádám Vás o její okamžité zablokování i na Vaší straně a zdržení se dalšího protiprávního jednání.
neobjednaná služba, agrsivní obchodní praktiky
Okamžité zablokování služby, vyřazení telefonního čísla z Vaší databáze, přestat s obtěžováním a s účtováním neobjednané služby
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.