Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Poslal jsem telefon na reklamaci. Telefon nešel zapnout a nic. Byl fyzicky v pořádku. obchodník zboží převzal zboží a v servisním listu to také potvrdil: "používaný, drobné škrábance, poškrábaný, bez dalšího nálezu poškození". Servis zamítnul reklamaci, jelikož je telefon mechanicky poškozený (prohnutý telefon a poškozený konektor). Po převzetí jsem zjistil, že telefon je prohnutý v místě konektoru. Toto poškození vzniklo mezi obchodníkem a servisem. obchodník mi při převzetí potvrdil, že zboží je v pořádku a servis zamítnul, že je telefon prohnutý (okem je to jednoduše viditelné). Obchodník se opakovaně vymlouvá na servis, že takto rozhodl o reklamaci, ale neřeší, že mi rozbili telefon.
Iphone 6s
chci za zboží vrátit peníze, nebo nový kus
|
Tweet |