Společnost


DATIX s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16606Poškození produktu obchodníkem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

26 minut 41 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2017, před 7 lety

Jakub Krisl

Znění stížnosti

Poslal jsem telefon na reklamaci. Telefon nešel zapnout a nic. Byl fyzicky v pořádku. obchodník zboží převzal zboží a v servisním listu to také potvrdil: "používaný, drobné škrábance, poškrábaný, bez dalšího nálezu poškození". Servis zamítnul reklamaci, jelikož je telefon mechanicky poškozený (prohnutý telefon a poškozený konektor). Po převzetí jsem zjistil, že telefon je prohnutý v místě konektoru. Toto poškození vzniklo mezi obchodníkem a servisem. obchodník mi při převzetí potvrdil, že zboží je v pořádku a servis zamítnul, že je telefon prohnutý (okem je to jednoduše viditelné). Obchodník se opakovaně vymlouvá na servis, že takto rozhodl o reklamaci, ale neřeší, že mi rozbili telefon.


Produkt

Iphone 6s


Požadované řešení

chci za zboží vrátit peníze, nebo nový kus


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému