Společnost


CORVUS CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1665Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2013, před 6 lety

Karel Novotný

Znění stížnosti

V eshopu jsem si objednal zboží, které jsem zaplatil převodem z účtu. CALISTO neposlalo zboží, nereaguje na maily, telefony nikdo nebere.


Produkt

Kapesní zapalovače


Požadované řešení

Žádám zaslání zboží nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2014 12:50, před 6 lety

V případě, že je uzavřena kupní smlouva, má kupující povinnost zaplatit kupní cenu a prodejce má povinnost dodat zboží. V případě, že prodejce svou povinnost nesplní ani po výzvě, má spotřebitel nárok na odstoupení dle § 517 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku. Prodejce má následně povinnost vrátit kupní cenu včetně úroků z prodlení dle výše uvedeného ustanovení.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2014 15:56, před 5 lety

Společnost CORVUS CZ s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.