| Počet nahlášených stížností: | 390 |
| Z toho za letošní rok: | 9 |
| Stále v řešení: | 2 |
91%
9%
Dobrý den,
mám stejný problém jako ostatní diskutující, např. zde:
https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/16100/neopravnene-strzeni-penez-za-neobjednanou-sluzbu
Tedy automatické strhávání SMS 99 Kč/týden za nikdy neobjednanou službu "scan antivir" McSecure.
Ke stržení došlo již 8 x (celkem 792,-Kč) v průběhu měsíců 4.- 6./2017.
SMS chodí z čísla 90319, 90319099
Při prohlížení internetu je zřejmé, že je toto podvodné, naprosto stejné jednání, z těchto konkrétních čísel velmi rozšířené. Nemělo by se to řešit nějak společně?
ČOI, Telekomunikančí úřad, společná žaloba..?
Já samozřejmě také požaduji vrácení peněz na účet
1086953017/3030.
Jde mi o to, aby další děti a senioři nebyli šikanování a okrádání podobnými praktikami.
Děkuji.
Roman Macura
telefon: 727878632.
Já samozřejmě také požaduji vrácení peněz na účet
1086953017/3030.
V případě pokračování tohoto jednání společná žaloba, žádost o prověření u ČOI a Teelkomunikačního úřadu.
Děkuji.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009