Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:63
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#1669Stále se opakující reklamace...neznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 27 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2013, před 7 lety

Beata Žajdlíková

Znění stížnosti

Hodinky Festina DMQOT5 Ceramic MLT (servis provádí Janeba Time,S.R.O-servis)
Hodinky byly zakoupeny 14.2.2013
1)První reklamace 31.7.2013 závada chod hodinky pozdí
(Zpozdily se o 20min)
řešení:vyměněna baterie celková oprava multif.alarm,datu tlaková zkouška vodotěsnost vyzvednuto 28.8.2012
2)druhá reklamace 6.10.2012 po cca měsíci hodinky opět zpožděny o cca 10min(vyzvednuto 23.10.2012
řešení:výměna tlač.korunky,hřídele,tlak.zkouška,vodotěsnost
3)třetí reklamace:3.11.2012 opět zpoždeno o cca 10 min hodinky pozdí
reklamace neuznána hodinky prý fungují v pořádku datum vydaní 2.12.2012
dnes 16.12.2012 hodinky opět opožděny o 7min
poraďte prosím jak vyřešit.Manželka dostala hodinky za narození syna a jsou jen a jen na reklamaci pořizovací cena 5.390,-


Produkt

Festina DMQOT5 Ceramic MLT


Požadované řešení

odstoupení od kupní smlouvy vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2014 13:11, před 7 lety

V případě, že byla dvakrát vada uznána a jednalo se o vadu, jejíž projev je totožný, má spotřebitel nárok dle § 622 odst. 2 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku uplatnit jako způsob vyřízení reklamace odstoupení od kupní smlouvy.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2014 18:35, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Doposud však neprojevila svůj zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.