Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes ráno jsem provedla objednávku v internetovém obchodě (na stránkách tamaris.com). Objednávka (několik párů obuvi) byla přijata prodávajícím a kupujícím zaplacena (přes paypal). V současnosti se po přihlášení do účtu kupujícího v obchodu zobrazují k uvedené objednávce tyto údaje:
17-06-28
30181667
Ve zpracování
894,05 Kč
V odpoledních hodinách mi dorazil email níže uvedeného znění:
Milá pani/Milý pane Pavla J.....,
z duvodu technického problému nebyla bohužel Vaše objednávka 30181667 provedena správne a musela být stornována.
Prosíme Vás o opetovné objednání požadovaného zboží.
Dekujeme Vám za pochopení a bude nás tešit, když opet navštívíte náš internetový obchod.
S prátelským pozdravem
Váš tým internetového obchodu Tamaris
Tím "technickým problémem", na který se email odkazuje, je špatná cena obuvi na stránkách obchodu v předchozích cca 2-3 dnech - ceny se zde pohybovaly v desítkách Kč namísto současných stovek.
Je s podivem, že pokud dojde ze strany eshopu k omylu v nacenění nabízených (a jím vyráběných - neboť se jedná o obuv značky Tamaris) položek, může bez problémů provedené objednávky stornovat - neboť bych očekávala, že ponese následky svých chyb - a zboží doručí, jelikož zaplacením byla již uzavřena smlouva o obchodu - tedy že dodrží uzavřenou smlouvu.
internetový obchod Tamaris, storno prodejce již zaplacené objednávky kupujícího z důvodu chyby v inzerované ceně obuvi (boty byly zakoupeny za cenu zobrazenou u nabízených položek).
Vyřízení objednávky - tedy zaslání objednaných a zaplacených bot.
|
Tweet |