Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#16738Výpověd smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2017, před 7 lety

Božena Škurkova

Znění stížnosti

Dávám výpověd ze smlouvy karta č.42742495106.dne 25.4.2017 byl zaplacen servisní poplatek karta byla opárována a spárována se synapsem zaplacen poplatek telefonicky jste byli informováni.
Výsledek je nulový.Odstupuji od smlouvy a žádám vraceni servis.poplatku.


Produkt

model SYNAPS spárován s kartou 42742495106


Požadované řešení

karta je nefunkční několikrák jsem telefonicky tuto situaci konzultoval zde v okolí není servis. technik,který situaci vyřešil,proto chci smlouvu zrušit


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému