Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

46%
54%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#16783Klamavé a podvodné jednání Českého mincovního obcodu Plzeň

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2017, před 7 lety

Milan Balada

Znění stížnosti

Jak jsem později zjistil z Vašich údajů a údajů ostatních stěžovatelů na tento prapodivný obchod, nejsem zdalaka jediným podváěným a klamaným klientem.
Po objednání pozlacené mince pro svého pravnuka a souboru mincí pro dosud nenarozeného druhého pravnuka, začaly mi chodit nevyžádané a násobné nabídky ražeb u kterých jsem si mohl ražbu rezervovat, nebo ji nechat propadnout. Pár mincí jsem si vybral, ale začaly mi chodit mince, které jsem si neobjednal. Hned tu prvou jsem vrátil a čekal na vrácení peněz. ČMO toto vrácení mince popřel, tak jsem okamžitě zrušil další dodávky mincí mailem ČMO. Okamžitě na to mi přišla dodávka dalších mincí i se třemi fakturami na věci, které jsem si neobjednal. A od té chvíle se mnou ČMO přestal komunikovat a neodpověděl mi na 15 e-mailů. Podal jsem stížnost ČOI v Plzni, ale ani ti se mnou nekomunikovali. Z obav z všehoschopného ČMO jsem tedy zaplatil i mince, které jsem si nevyžádal. Stále bez reakce ČMO či ČOI v Plzni i v pražském ústředí. Pak mi přišla faktura na 250,-Kš, které prý ČMO dlužím, ale bez vysvětlení za co. Den na to mi přišlo složenkou 1374,-Kč od ČMO opět bez vysvětlení za co. Složenku na 250,-korun jsem uhradil a požádal ČMO o vysvětlení. Opět ale bez odpovědi.


Produkt

V internetové diskusi jsem se dověděl, že ČMO jsou známí podvodníci, a že ani cena jejich zboží nemá uváděnou hodnotu a nebude nabývat na ceně.


Požadované řešení

Požaduji, aby se ČMO konečně vyjádřil, jestli jim něco dlužím, pokud ano, tak za co a aby mi vysvětlili za co mi fakturovali 250,-Kč a proč a za co mi zaslali složenku s částkou 1374,-Kč. Navíc podotýkám, že všechny od ČMO obdržené faktury jsem uhradil bezhotovostně v plné výši a strhl jsem si pouze částku za nevyžádanou minci, kterou jsem jim prokazatelně (potvrzená reklamace u ČP) vrátil.
Jako řešení přijmu i možnost vrácení prokazatelně uhrazených peněz ČMO (ve výši přes 40 tisíc Kč) a vrácení ČMobchodu všech mincí, které jsem od nich obdržel a zaplatil (včetně neobjednaných) které si vyzvednou přímo u mne v dohodnutém termínu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému