| Počet nahlášených stížností: | 1 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
100%
0%
#16864Reklamace zboží
Dobrý den,
dne 9.6.2017 jsem v prodejně Uncle Sam, Novodvorská 136 Pha 4 zakoupila pánské riflové šortky. Druhý den jsem zjistila na nenošených šortkách u poklopce vypáranou nit a 10.6.2017 jsem zboží reklamovala s tím, že šortky žádám vyměnit za jiné nebo vrátit peníze. Panem majitelem mi bylo řečeno, aniž by zkontroloval stav zboží, že jiný kus šortek nemá, na 2. jeho prodejně neví, zda jsou a že, pokud budou mít krejčovské služby, mající provozovnu v obchodním centru, volno, šortky nechá sešít, s čímž jsem nesouhlasila a dál trvala na výměně zboží nebo vrácení peněz. S tím nesouhlasil pan majitel s vyjádřením, že k šortkám ani nemám visačku a on by je nemohl dál prodat. Panem majitelem byl vypsán reklamační list, kde zakroužkoval opravu zboží. Po mém protestu proti opravě mi bylo v reklamačním listu umožněno zaškrtnutí výměny zboží či vrácení peněz. Pana majitele jsem upozornila, že s opravou, která bude na šortkách za cca 1.600 Kč viditelná, nebudu souhlasit. 3.7.2017 jsem po upozorňující sms šla vyřídit reklamaci. Po předložení šortek s viditelným sešitím, jsem si zboží nevyzvedla a nechala je na prodejně i když jsem k tomu byla paní prodavačkou nucená.
pánské riflové šortky 17L028
Výměna zboží za nové nebo vrácení peněz
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, je-li to vzhledem k povaze vady úměrné. Zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo pouze na bezplatné odstranění vady. Nelze-li vadu odstranit opravou ani výměnou věci, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Prodávající je povinen provést opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby vada byla řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy jinak znehodnocena. Pokud by byla věc opravou znehodnocena, nebyla reklamace vyřízena řádně.
Vyjádření dTestu
Na žádost spotřebitelky přeřazujeme stížnost na ni. Spotřebitelka má nyní možnost případ doplnit o své vyjádření.
Dobrý den,
stížnost je již vyřízena. Dne 3.8.2017 mě telefonicky kontaktovala paní prodavačka s tím, že jsou připraveny nové šortky, které jsem si vyzvedla. Děkuji Vám i paní prodavačce za pomoc.
Jana Langrová
Hodnocení: