| Počet nahlášených stížností: | 391 |
| Z toho za letošní rok: | 10 |
| Stále v řešení: | 2 |
91%
9%
Dobrý den,
dnes, 14.7.2017, se 6 letý bratr několikrát pokusil spustit podvodnou aplikaci, která se z ničeho nic objevila na ploše. To vyústilo v příchod mnoha SMS o nákupu.
4 krát - 90309030 "Nakoupili jste Gift* DevilS1 za 30CZK. Dekujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
6 krát - 90309050 "Nakoupili jste Gift* DevilS1 za 50CZK. Dekujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
2 krát - 90309070 "Nakoupili jste Gift* DevilS1 za 70CZK. Dekujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
*Položka "Gift" se střídá s položkou "life"
Při pokusu kontaktovat danou adresu se dozvíte, že nebyla nalezena.
Žádám Vás o navrácení peněz. Děkuji.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 00.