| Počet nahlášených stížností: | 391 |
| Z toho za letošní rok: | 10 |
| Stále v řešení: | 2 |
91%
9%
Dne 17.7.2017 mě v noci v 1.27 vzbudil(!) podivný zvuk hudby (myslela jsem si, že mi někdo telefonuje) z telefonu. Otevřela jsem aplikaci, kde běhala jakási barevná hra. Než jsem rozespalá našla brýle a zavřela ji a než jsem ji odinstalovala, telefon začal chrlit SMS o stržených penězích za hru, kterou jsem nenainstalovala. (Používám stažený protivirový program AVAST)
1:27 hod. - 90309030 - Nakoupili jste VipGift FishWK za 30 CZK Děkujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
1:27 hod. - 90309050 Nakoupili jste VipGift FishWK za 50 CZK Děkujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
1:27 hod. - 90309079 - Nakoupili jste VipGift FishWK za 79 CZK Děkujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
1:31 hod. - 90309079 - Nakoupili jste VipGift FishWK za 79 CZK Děkujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
1:34 hod. - 90309050 - Nakoupili jste VipGift FishWK za 50 CZK Děkujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
Jedná se o nevyžádanou službu!!!!!!!!!
Prosím poraďte jak mám postupovat při jednání o získání peněz zpět. Pro info, je mi 60 let a to, že hraji počítačové hry mě v půl druhé v noci nikdo opravdu nemůže podezírat :-).
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 00.