Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#16991Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 27 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2017, před 7 lety

Otmar Lichy

Znění stížnosti

Nejhorsi e-shop v Cesku. Absolutne neprofesionalni jednani se zakaznikem, neposkytnuti informaci o stav reklamace. V patek odpoledne mi prisly kompomenty za cca 70 tisic. Zakladni deska byla vadna a mela ohnute piny na socketu kdyz sem ji prebral. Psal sem kvuli tomu tedy mail a hned v pondeli rano sem ji odnesl reklamovat. Na pobocce mi rekli ze do dvou dnu mi vrati penize, jen si musi overit nefunkcnotst desky. Je to 14 dni, nikdo se neozval, penize nikde. Koupil sem desku znovu jelikoz sem nechtel cekat. Po 14 dnech kdyz sem volal czc a ptam se jak je to s mou reklamaci, mi rekli ze deska je v servisu a ceka se na vyjadreni. Deska spatna na prvni pohled, coz by poznal i uplny idiot, ale czc si to musi overit sktre sve skusene techniky. Proc ja musim cekat na trapne vyjadreni czc, kdyz penize mi maji byt vraceny, nechapu. Asi je na tom czz moc spatne ze si nemuze dovolit mi vratit moje penize za vadny kus z vyroby. Jo oni byli u toho kdyz jsem balik oteviral, pravda. Zakaznik ma vzdy pravdu, ale tiim se czc asi neridi. Priste volim alzu, tam je aspon solidni jednani, czc absolutni neprofesionalismuis, hanba.


Produkt

x299 m7 ack


Požadované řešení

Vratit penize.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému