Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#169933x reklamovany výrobek neuznana reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2017, před 7 lety

Viktor Sršeň

Znění stížnosti

Dobrý den,
18/08/2015 jsem zakoupil notebook MSI na prodejně Krakovská 1256/24 Praha 1.

15/10/2016 se na notebooku projevila tato závada:

Při startu NB se objeví pouze logo MSI, zvýší se otáčky chlazení větráčků a NB se po cca 15 sec sám od sebe vypne a toto se opakuje při každém dalším pokusu o jeho zapnutí.

Reklamace č. 1
17/10/2016 jsem tuto závadu reklamoval na pobočce Krakovská 1256/24 Praha 1.
Výsledek reklamace: update biosu
3/11/2016 vyřízení reklamace

Reklamace č. 2
13/02/2017 druhá reklamace stejné závady, s tím jsem požádal o nemazaní uživatelských dat
Výsledek reklamace: reinstalace OS, update driver a bohužel došlo ke smazání veškerých dat
28/02/2017 vyřízení reklamace

Reklamace č. 3
7/06/2017 třetí reklamace stejné závady teď již spojená s žádostí o odstoupení od smlouvy a navrácení finanční prostředků.
Výsledek reklamace: závada se prý neprojevila, přestože při fyzickém předaní NB do reklamace tato závada byla zjevná, což potvrzuje i protokol.

Reklamace tímto nebyla uznána a prodejce odmítá odstoupit od smlouvy


Produkt

NB MSI GE62 2QF-091CZ Apache Pro, výrobní číslo: GE62 2QF-091CZK1502000002


Požadované řešení

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY A VRÁCENÍ FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému