Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 26.6.2017 jsem využila nabídky společnosti Delibarry k zaslání dětské koloběžky, která vážila necelé 3 kg, zabalena byla řádně, dle podmínek Delibarry. Přepravné činilo 99,-Kč přesně podle výpočtu společnosti Delibarry. Při přepravě však byla poškozena a druhá strana podala reklamaci. Následně mi přišel nedoplatek ve výši 325,-Kč, což je vyšší hodnota než hodnota koloběžky. Dále jsem posílala dětské odrážedlo, taktéž vážilo asi 3kg, bylo zabaleno stejným způsobem a přišel mi nedoplatek 40,-Kč. V obchodních podmínkách Delibarry není ani zmínka o tom, že přepravovat zásilku bude přepravní společnost PPL, tudíž jsme nikdo nemohli předem tušit, že PPL má jistá kritéria na zabalení zásilky a navíc si za atyp účtuje pouze 70,-Kč, podala jsem tedy reklamaci na PPL a vypadá to, že tento nedoplatek nesplňuje ani podmínky PPL, podle rozměrů pokud by to tak bylo, spadal by do ostatní netříditelné, za který je doplatek pouze 70,-Kč a odkázali mě zpět na společnost Delibarry.
Tímto žádám o sjednání nápravy u všech poškozených.
|
Tweet |