| Počet nahlášených stížností: | 391 |
| Z toho za letošní rok: | 10 |
| Stále v řešení: | 2 |
91%
9%
Dobrý den,
16.7.2017 mi byla zaslána sms zpráva, která nešla nijak vymazat a nebo z ní vyskočit, pouze označením pole "ano". Hned mi bylo naúčtováno 99,- Kč. Byl jsem překvapen, žádnou službu jsem si neobjednal a nežádal. Myslel jsem, že je to jednorázové a proto jsem to hned neřešil. Po týdnu 23.7.2017 mi bylo odečteno dalších 99,- Kč.
Žádám vás tímto o okamžité přerušení strhávání jakýchkoliv částek, okamžité zastavení zasílání sms zpráv a navrácení těchto dvou neoprávněných plateb.
Vrácení částek chci v plné výši poštovní poukázkou neboť nemám sebemenší důvěru vám sdělit číslo účtu.
Petr Tulka
vrácení peněz v plné výši
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.