Společnost


Renoro s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#17105Nevrácení peněz za reklamované zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2017, před rokem

Pavlína Dohnalová

Znění stížnosti

Dobrý den, objednala jsem si u této společnosti boty.
V řádné reklamační době jsem je vrátila a dostala jsem emailem dobropis, kde se mi zavazují vrátit finanční částku Kč 348,--.
Dobropis č. 201710622 je ze dne 15. 5. 2017. Urgovala jsem emailem
vrácení financí 2x, ale bez výsledku.
Děkuji


Produkt

Dámské kožené boty Casual Fashion bílo-šedé


Požadované řešení

Ráda bych dostala proplacený dobropis č. 201710622 na částku Kč 348.
Je zde uvedeno i mé číslo účtu, na který jsem chtěla částku uhradit.
Děkuji s pozdravem
Pavlína Dohnalová


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2017 17:33, před rokem

Pokud prodávající akceptoval odstoupení od smlouvy, má povinnost vrátit spotřebiteli přijeté peněžní prostředky. Pokud takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

d 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 07:58, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.