| Počet nahlášených stížností: | 391 |
| Z toho za letošní rok: | 10 |
| Stále v řešení: | 2 |
91%
9%
Po tom, co na mě vyskočila obrazovka s tím, že pokud neodkliknu smsku se slovem "ANO" celý telefon se mi zaviruje, jsem toto upozornění bohužel uposlechla. Od té doby mi již dvakrát přišla sms s požadavkem a vždy po zapnutí wifi se mi na obrazovce objevují stejná upozornění o údajném zavirování mobilu.
Po tomto jsem zašla na pobočku O2 a zeptala se příslušných pracovníků, co by mi doporučovali udělat. Ti mě odkázali na tuto stránku a já doufám, že se vše nějak rozumně vyřeší.
Upozornění přes celou obrazovku, které vás navádí k poslání sms, aby jste si zachránili telefon před údajným zavirováním.
Byla bych moc ráda, kdyby zprávy ustaly a nemusela jsem platit požadovanou částku 99 Kč/týden.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000