Společnost


Internet Mall, a.s.

Počet nahlášených stížností:206
Z toho za letošní rok:50
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 75 stížnostech.

#17132Neuznaná reklamace - nevhodné používání batohu pro každodenní používání, Crumpler Proper Roady

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2017, před 5 měsíci

Tomáš Medek

Znění stížnosti

Zakoupený batoh, slouží výhradně pro přenášení notebooku bez příslušenství. Po zhruba 1,5 roce používání batohu došlo poškození zipu a vytržení zoubků zipu. Batoh jsem tedy reklamoval u prodejce, byl mi ale vrácen s tím, že reklamace se zamítá s z důvodu nevhodného používání a byl popsán i způsob poškození z mé strany. S tímto zásadně nesouhlasím, batoh slouží dle prodejce cituji: “Praktický batoh pro každodenní použití. Je vyrobený z voděodolného nylonu Chicken Tex Supreme™, vnitřní podšívka je z nepromokavé Ripstop materiálu . Je určený pro notebook do velikosti 15,6` příslušenství, dokumenty formátu A4 a věci denní potřeby. “ (viz oficiální text ze stránek crumpl.cz) Batoh je používán pouze pro nošení notebooku a dokumentů, proto byl i zakoupen. U zboží v hodnotě skoro 3000 Kč bych proto očekával kvalitní materiály a nebo v případě reklamace, odpovídající řešení - výměnu batohu a nebo i zipu. Absolutně odmítám, že by byl batoh přetěžován, notebook velikosti 15 palců toto prostě nezpůsobí, narozdíl od každodenního používání batohu, tak jak uvádí výrobce.


Produkt

CRUMPLER PROPER ROADY BACKPACK L,


Požadované řešení

Prosím tedy o nápravu - buď nově našitý zip do stávajícího batohu nebo o výměnu batohu za nový, neboť se domnívám, že vytržený zip byl špatně všitý již ve výrobě. S batohem jsem jinak spokojen, ale vytržení zip skutečně není dobrou vizitkou této značky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2017 16:37, před 5 měsíci

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2017 16:06, před 4 měsíci

Vážený pane Medku,

Vaší reklamaci jsem zpětně prověřovala a mrzí mne, že Vám v rámci žádosti o uznání reklamace nemohu vyjít vstříc.

Dle servisu, do kterého bylo zboží zasláno, se nejedná o výrobní či materiálovou vadu. Jezdec se při běžném používání nedotýká síti zipu a tím jej tedy nemůže poškodit.
K poškození dle technika může dojít pouze při přeplněném batohu a ve chvíli, kdy je batoh otevírán či zavírán nepřiměřenou silou.

Pokud s daným vyjádřením ohledně reklamace nesouhlasíte, máte samozřejmě nárok na podání nové reklamace, aby došlo k přezkoumání původního vyjádření.
Taktéž máte možnost se obrátit na soudního znalce, který vyjádření servisního technika potvrdí či vyvrátí.


Děkuji za pochopení.

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz


Tomáš Medek

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.8.2017 17:12, před 4 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Tak nějak jsem tušil, jaká bude odpověď Mall.cz.
Aspoň ale už vím, že je lepší se jim vyhnout při nákupu drahých věcí a spíše tyto věci kupovat v kamenných obchodech kde vám odborně a fundovaně poradí s výběrem.
Protože ale naštěstí ještě existují kamenné obchody kde prodávají výrobky značky Crumpler a navíc i umí poradit a navrhnout řešení, tak mi v jednom takovém obchodě ten zip vymění a já tak budu moct dále používat tento jinak kvalitní batoh. A že ztratím záruku? Stejně za půl roku končí. A batoh s novým zipem vydrží určitě déle jak následujích 6 měsíců.
A až si budu kupovat jiný kufr, tašku nebo nový batoh od této australské značky, zajdu přímo do kamenné prodejny kde mi vyšli vstříc a batoh mi opraví i přesto, že jsem ho koupil někde úplně jinde. Tomu říkám služba zákazníkům!