Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:2185
Z toho za letošní rok:448
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#17149Nedodané (vyzvednuté) zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 hodiny 35 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2017, před 2 lety

Miroslav Matlas

Znění stížnosti

Dobrý den. Včera mi měl být prostřednictvím České pošty doručen balíček od O2. O2 mi den před tím poslalo zprávu, že balíček je odeslán a mohu jeho doručení sledovat na "sledování zásilek". Zároveň jsem od České pošty obdržel zprávu, že převzala zásilku do přepravy a že mi ji budou doručovat v úterý 25.7.2017. A poslali mi odkaz, kde si mohu datum a čas doručení přizpůsobit - na www.zdocp.cz. Tak jsem to zkusil. Chtěl si doručení stanovit na odpoledne. Měl mi přijít i technik od O2, tak by se mi to hodilo. Po zadání této adresy do vyhledávače se objevilo upozornění "nechtěli jste hledat zdjc". Jako fór dost dobrý, protože to je odkaz na Žižkovské divadlo Járy Cimrmana. Jinak udaná adresa odkazuje na vaše stránky, kde si lze jen stěžovat. To je úsměvné, že už předpokládáte dopředu stížnost za vaše služby. Teď konkrétně k mé stížnosti. Zásilka DR1815749048F mi měla být doručena včera v rámci odpoledního doručování. Takže jsem byl doma a čekal. Cca v 17:35, kdy už byl technik od O2 pryč, mi přišla SMS, že vám přes veškerou snahu v čase 13 - 19hod (!!!) nepodařilo zásilku doručit a že je uložena na poště na Praze 6. V 17:35 mi oznámíte, že jste mi do 19:00 nemohli doručit zásilku??!! NENÍ TO DIVNÉ!!! Takže jsem si zavolal na poštu a dohodl se, že si pro balíček hned dojedu. Vyšli mi vstříc a balíček mi předali. Na "sledování zásilek" je DRZE uvedeno, že jsem nebyl zastižen a pak dokonce, že byla zásilka doručena!!! Ano, zásilku jsem si doručil sám, protože jsem si ji vyzvedl na poště!!! Včera jsem si stěžoval telefonicky, dnes to raději ještě píšu. Když mohl pan doručovatel zakázku (asi v čase před 17:35) uložit na poště, tak ji nejspíš mohl i doručit na místo určení!! Kvůli dodání zásilky jsem si vzal v práci volno a doma jsem byl!! Pochvalu doručovatel tedy určitě nezaslouží.
Děkuji, s pozdravem,
Miroslav Matlas


Produkt

Zásilka DR1815749048F


Požadované řešení

Řešení?? Zlepšit doručovatelské služby!! Zjistit důvod, proč doručovatel zásilku nedodal a proč ji uložil na poště v čase (kolem 17 hod.), kdy ji ještě měl doručit (v rámci odpoledního doručování 13 - 19 hod).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 17:24, před 2 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman