| Počet nahlášených stížností: | 391 |
| Z toho za letošní rok: | 10 |
| Stále v řešení: | 2 |
91%
9%
Dobrý den,
již po dva roky, když přijedu v prvním týdnu měsíce července do jižních Čech, mi naskočí v telefonu hrozba, že mám SIM zavirovanou a když nepošlu SMS za 99,- Kč na 90319, bude SIM znehodnocena. V loňském roce, než se tuto hlášku podařilo odstranit jsem musela zaplatit 3x 99,- Kč. Načež mi pak byla tato částka strhávána každý měsíc, než jsem si u operátora nechala tel. čísla začínající č. 9 zablokovat.
Letos opět když jsem přijela do jižních Čech v prvním týdnu měsíce července, mi naskočila stejná hrozba. Tím, že jsem měla tel. čísla začínající 9 zablokovaná, straší mne to už měsíc při každém zapnutí telefonu. Tak jsem nevydržela, nechala si 9 odblokovat a SMS jsem opět poslala. Nevím, zda mi to sežere jednou či dvakrát 99,- Kč.
Hrozba přetrvává i nadále. Vzhledem k tomu, že mám v MT nainstalovány ještě dva antivirové programy, vím, že mobil zavirovaný není. Žádám o okamžité zrušení hlášky na mém telefonním čísle.
Upozorňuji, že jestliže se tato hláška zase na mém telefonu objeví, a příští měsíc mi to zase samovolně strhne 99,- dám Vaši firmu k soudu.
Ing Eva Vomočilová
Neposílejte mi na moje telefonní číslo žádné hrozby. je to nekalá záležitost, jak vytáhnout z uživatele peníze!!!!!!!!!!
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.