| Počet nahlášených stížností: | 556 |
| Z toho za letošní rok: | 11 |
| Stále v řešení: | 2 |
0%
100%
Pokladní Penny Marketu v Praze 9 - Újezdě nad Lesy markují opakovaně a s pravidelností některé položky nákupu hned několikrát. V minulosti (konkrétně před remodelací prodejny) se mi zde i několikrát stalo chybně namarkované zboží než uvedeno v letáku, či v regále. Je naprosto nezbytné kontrolovat účtenky hned u pokladny, jelikož na pozdější reklamaci zde nereflektují.
Doporučení vedení prodejny - zaměstnávat poctivější a pečlivější zaměstnance. Od nového roku došlo v síti Penny Marketu k několikerému zdražení zboží, tudíž zákazníci by neměli být již více okrádáni.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodávající povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohla spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.