Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#1721Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2013, před 10 lety

František Staněk

Znění stížnosti

Pan Lumír Šenkýř z Havířova neustále zakládá a ruší své firmy, propaguje zboží přes slevové portály. Po objednání svého zboží na Slevomat.cz jsem 16.12.2013 zaplatil celou částku včetně poštovného a to převodem na účet výše jmenovaného. Po velmi složité komunikaci, která trvala několik dnů (neustálé telefonování - v 90% ho nezvedal a následném posílání SMS) jsem se 23.12.2013 dopátral toho, že zboží nebylo odesláno. Vzhledem k tomu, že se jednalo o vánoční světýlka, byl jsem nucen požádat o navrácení peněz. Na výsledek jsem hodně zvědav.


Produkt

Vánoční osvětlení se 100 LED diodami - 10 Metrů


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému