| Počet nahlášených stížností: | 391 |
| Z toho za letošní rok: | 10 |
| Stále v řešení: | 2 |
91%
9%
Dobrý den, přišly mi dvě premium SMS z čísla 90319099. Operátor mi řekl že je to nebezpečné číslo a je to číslo firmy ComGate Payments, a.s., Jankovcova 1596/14a, 17000 Praha 7, a okamžitě mi zablokoval premium SMS, aby to nemohlo pokračovat, ale mám se obrátit sem kvůli reklamaci a aby mi později tato firma nenaúčtovala nějaké další částky zato že jsem si zablokoval premium SMS.
Danou položku reklamuji, je to podvod! Služba se mi načetla podvodem-údajným smazáním virů-bez upozornění placené služby - aniž jsem si to objednal, přitom žádná služba nebyla provedena, naopak mi to jenom načetlo úhradu za danou službu.
Jedná se o podvod. Chci vrátit peníze na účet a službu okamžitě zrušit.
Za kladné vyřízení mé reklamace předem děkuji.
S pozdravem
František Hájek
Antivirus za 99 Kč, placená služba bez upozornění a ve finále žádná služba není provedena.
1/ vrácení peněz- účet
2/ zabránění dalšímu podvodnému jednání
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.