Společnost


DATART INTERNATIONAL,a.s.

Počet nahlášených stížností:75
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#17322Špatně vyřízená reklamace - výměna výrobku za repasovaný

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2017, před 4 měsíci

Jan Marek

Znění stížnosti

25.4.2017 jsem pres eshop Datartu zakoupil multimedia centrum Evolveo. Používal jsem ho připojené k internetu kabelem. Problém nastal když jsem po čase zkusil připojení wifi, wifi nefungovalo. MMC jsem 13.7.2017 reklamoval v prodejně Datart Opava. Reklamace byla uznána a MMC podle servisní zprávy bylo vyměněno za nový kus. Při vyzvednutí na prodejně 28.7.2017 mi prodavač dal podepsat nejdříve převzetí a až pak jsem mohl rozbalit MMC z krabice. Zjistil jsem že mi byl vyrobek vyměněn za REPASOVANÝ kus. Což mi potvrdil i servis VSP DATA. Byl poškrábaný a výrobní číslo bylo setřené poškrábané. Nesouhlasil jsem a protože už jsem podepsal převzetí, hned jsem podal reklamaci novou. Reklamace byla zamitnuta a MMC přišlo 4.8.2017 zase zpět. Proti tomuto jsem podal stížnost.

Jan Marek


Produkt

Android Box H4 Multimedia Centrum Evolveo původní výr. číslo BH416120383


Požadované řešení

Chci aby mi DATART dal NOVÝ ZABALENÝ výrobek nebo vrátil peníze.
Vzhledem k tomu že jsem ztratil důvěru k tomu jakým způsobem se věc vyměnila za novou, preferuji vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2017 15:32, před 4 měsíci

Nemá-li věc vlastnosti, které byly ve smlouvě sjednány nebo které prodávající inzeroval, má spotřebitel právo žádat opravu věci nebo dodání nové věci. Pokud spotřebitel zvolil právo na dodání nové věci a prodávající tuto volbu akceptoval (vadu nebylo možné odstranit bez zbytečného odkladu), je prodávající povinen spotřebiteli dodat novou věc, která bude mít sjednané a inzerované vlastnosti. Byla-li dodána věc použitá, nebyla reklamace vyřízena řádně. Spotřebitel by měl v takovém případě trvat na řádném vyřízení reklamace. Pokud již uplynula 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele).

Bude-li prodávající trvat na zamítavém stanovisku, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2017 16:11, před 4 měsíci

Spotřebitel nás informoval, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.