Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#17368Nespravedlnost

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2017, před 7 lety

Jana Fúsková

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 26.10.2015 jsem podepsala smlouvu na stávající adrese a ta mněla začít platnost 1.1.2016 k tomu nedošlo. Asi za měsíc jsem domlouvala změnu bytu, tudíž sem potřebovala změnu odběrného místa a nik s Bohemia Energii na mé telefonáty nereagoval, tak jsem 15.2.2016 zašla do kanceláře ČEZ Distribuce a zjednala novou smlouvu na novým odběrním místě. Odstoupila jsem od smlouvy Bohemia Energy a poslala zpátky žárovky které jsem od nich dostala. Od ty doby dostávám upomínky na deaktivační poplatek 6050Kč a zaplacení žárovek 2000Kč.500Kč za vstaveni upomínky. Odmítám zaplatit za to ze jsem chtěla slušné bydlet a mít světlo, které mi poskytl jediné ČEZ ze svými kancelářemi stojícími na miste.
PS. Odběrná místa a plánované datum přeregistraci: na starý adrese je 1.1.2017 tam už devět měsíců nebydlím.


Produkt

smlouva pod číslem: BMA50113785


Požadované řešení

Můj názor na řešeni je takoví: Bohemia Energy by mněla přestat po mne požadovat deaktivační poplatek,když nebila schopna zabezpečit změnu odběrného místa, nebo v ty době dva(myslím dobu rekonstrukce bytu 2). Led žárovky sem poslala spadly. Je v poučeni veta: Zákazník má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 5dní před zahájením dodávky elektřiny do sjednaného odběrového místa Zákazníka...


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému