Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Dne 26.10.2015 jsem podepsala smlouvu na stávající adrese a ta mněla začít platnost 1.1.2016 k tomu nedošlo. Asi za měsíc jsem domlouvala změnu bytu, tudíž sem potřebovala změnu odběrného místa a nik s Bohemia Energii na mé telefonáty nereagoval, tak jsem 15.2.2016 zašla do kanceláře ČEZ Distribuce a zjednala novou smlouvu na novým odběrním místě. Odstoupila jsem od smlouvy Bohemia Energy a poslala zpátky žárovky které jsem od nich dostala. Od ty doby dostávám upomínky na deaktivační poplatek 6050Kč a zaplacení žárovek 2000Kč.500Kč za vstaveni upomínky. Odmítám zaplatit za to ze jsem chtěla slušné bydlet a mít světlo, které mi poskytl jediné ČEZ ze svými kancelářemi stojícími na miste.
PS. Odběrná místa a plánované datum přeregistraci: na starý adrese je 1.1.2017 tam už devět měsíců nebydlím.
smlouva pod číslem: BMA50113785
Můj názor na řešeni je takoví: Bohemia Energy by mněla přestat po mne požadovat deaktivační poplatek,když nebila schopna zabezpečit změnu odběrného místa, nebo v ty době dva(myslím dobu rekonstrukce bytu 2). Led žárovky sem poslala spadly. Je v poučeni veta: Zákazník má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 5dní před zahájením dodávky elektřiny do sjednaného odběrového místa Zákazníka...
|
Tweet |