Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.7.2017 jsem se zaregistrovala na seznamce Be2 a zaplatila kartou VIP členství na jeden měsíc v částce 149 Kč. Po několika dnech se rozhodla podat výpověď, kterou jsou odeslala písemně doporučeně dne 17.7.2017 na adresu firmy. Dne 25.7.2017 mi do mejlu přišlo potvrzení o zrušení VIP členství. Po té jsem chtěla smazat svůj profil, ale toto není možné. I když postupuji přesně podle návodu, vždy mě to upozorní, že musím nejprve vypovědět členství. Stále mi chodí nabídky a účet se tváří jako aktivní.
I přesto, že jsem firmu mejlem přes zákaznický servis upozornila na tento problém , tak ze strany firmy není řešen a nebyla mi poskytnuta informace jak dále postupovat při smazání profilu. a také to, proč je na mém profilu stále aktivní členství, když už by mělo být dávno zrušeno.
Přihlašovací jméno Iva a mejlová adresa na seznamce je avi.zet@seznam.cz
Okamžité zrušení profilu i členství a potvrzení o této skutečnosti.
|
Tweet |