Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:415
Z toho za letošní rok:84
Stále v řešení:66
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#17403Zničení telefonu při reklamaci firmou CZC.CZ

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2017, před 2 měsíci

Dagmar Drápalová

Znění stížnosti

Dne 3.5.2016 jsem zakoupila ve firmě CZC.CZ telefon LENOVO P70.V lednu 2017 přestal fungovat.Jelikož ale byla zrušena pobočka v Šumperku,rozhodla jsem se jej reklamovat zasláním telefonu přímo do firmy LENOVO.Dne 18.1.2017 jsem jej 1.reklamovala,po návratu"opraveného telefonu"mobil nefungoval,(vyjádření servisu-záruční oprava).Proto 24.1.2017 jsem jej 2.reklamovala.Po návratu"opraveného telefonu"mobil opět nefungoval(vyjádření servisu-závada se neprojevila).Vzala jsem mobil a zavezla jej do cca 20km vzdálené pobočky v Zábřeze na 3.reklamaci,kde jsem závadu předvedla zaměstnanci firmy CZC.CZ(vyjádření servisu-záruční oprava).Po návratu telefon stále nefungoval,proto zaměstnanec firmy na pobočce závadu vyfotil a telefon odeslal zpět do servisu-tedy 4.reklamace.Po opětovném návratu telefon cca týden fungoval,ale opět se projevila stejná vada.Zavezla jsem jej do pobočky firmy na 5.reklamaci.Zaměstnanec firmy popsal stav telefonu"běžné opotřebení,bez zásadního poškození".Firma telefon vrátila neopravený a poškozený.Zaměstnanec na pobočce písemně potvrdil poškození telefonu v servise,pravděpodobně pádem.Firma CZC.CZ,mě ale peníze za LENOVO P70 nevrátila a přestala se mnou komunikovat.


Produkt

GSM LENOVO P70 - modrá barva, IMEI 869390022050376


Požadované řešení

vrácení částky za telefon


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2017 10:56, před 2 měsíci

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.