Společnost


Ing. Ivana Janáková

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17406Nedodání zboží, které bylo uhrazeno převodem na účet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2017, před 4 měsíci

Lenka Haroková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 4.8.2017 jsem objednala dětské zboží z internetového obchodu www.Coolisek.cz v hodnotě 563,- Kč, platbu jsem provedla převodem na bankovní účet 2500090339/2010 (č. objednávky 07243761). Několikrát jsem psala e-mail, kdy bude zboží odesláno, bez reakce. Vovala jsem na tel., který jsem nalezla na internetu, má patřit jednatelce společnosti Ing. Ivaně Janákové(777 972 419-nedostupné). Do dnešní dne mi nebylo zboží doruženo ani nikdo z výše uvedené firmy nereaguje. Předem děkuji za předání mé stížnosti.

S pozdravem

LH

kopie potvrzovacího e-mailu
osobní udaje jsem neuváděla:

Vážený zákazníku,
přijali jsme Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.


Seznam Vámi objednaného zboží:
Název Množství Cena Celkem
ARMY kojenecká soupravička šedá / maskáč - polodupačky a body (000315sada_army)
(velikost 62, rukáv krátký, jméno k vyšití bez jména) 1 ks 249,00 Kč 249,00 Kč
Maskáčový MILITARY overálek (9000273army)
(velikost 56, tlapky ANO - NE bez tlapek - pružný lem kolem kotníku) 1 ks 249,00 Kč 249,00 Kč
Platba předem na účet 65,00 Kč 65,00 Kč
CELKEM 563,00 Kč

Číslo objednávky : 07243761
Datum : 04.08.2017 07:24:05

Dodací adresa:
Jméno a příjmení:

Ulice a č. popisné:

Město:

PSČ:

Email:

Telefon:

Poznámka:

Fakturační údaje (pokud jsou jiné než dodací)
Jméno a příjmení:

Email:

Telefon:

Ulice a č. popisné:
Město:

PSČ:



Děkujeme za Váš nákup!
V případě platby na účet předem prosím uhraďte celkovou částku včetně poštovného na č.ú.2500090339, kód banky 2010 a jako v.s. uveďte číslo objednávky.
Děkujeme a přejeme Vám krásný den :o)

coolíšek.cz


Produkt

Objednané zboží: ARMY kojenecká soupravička šedá / maskáč - polodupačky a body (000315sada_army) (velikost 62, rukáv krátký, jméno k vyšití bez jména) 1 ks 249,00 Kč 249,00 Kč Maskáčový MILITARY overálek (9000273army) (velikost 56, tlapky ANO - NE bez tlapek - pružný lem kolem kotníku) 1 ks 249,00 Kč 249,00 Kč Platba předem na účet 65,00 Kč 65,00 Kč CELKEM 563,00 Kč


Požadované řešení

Požaduji navrácení celé částky 563,-Kč na svůj účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2017 10:38, před 4 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Je možné rovněž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Řízení před Českou obchodní inspekcí je zdarma. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 17:42, před 2 dny

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka také může využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.