Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:409
Z toho za letošní rok:77
Stále v řešení:59
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 177 stížnostech.

#17422Neuznaná reklamace - údajně po záruční době, klamání zákazníka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2017, před 7 dny

Mirek Urbánek

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 28.7.2015 jsem zakoupil komponenty na sestavení celého PC. Vybral jsem dopravu DPD, zaplatil kartou on-line. V systému e-shopu CZC vidí každý registrovaný zákazník své nákupy, faktury, objednávky, ...
V záložce reklamace se zobrazuje veškeré zboží zakoupené jako registrovaný zákazník a dokonce tam i figuruje položka "záruka do: xx.xx.xxxx".
Tedy, zakoupil jsem mimo jiné HDD Seagate, který mi přestal nabíhat, opotřebení nulové, při detailnější diagnostice (pokud by disk naběhl) by bylo zjištěno, že nebyl v nepřetržitém provozu a byl maximálně opečovávaný (to jen tak mimo). V systému jsem měl uvedenou záruku do 10.8.2017 a reklamaci jsem provedl 4.8.2017.
Od příjimacího technika mi byla reklamace okamžitě zamítnuta, že zboží již není v záruce.
Vyjádření od CZC velice strohé a jen se souhlasem vyjádření od technika.
Moje stížnost se tedy vztahuje na to, jak takhle může CZC klamat své zákazníky, kdy jim v jejich vlastním systému zobrazuje datum do kdy je platná záruka na jednotlivé zboží a následně, když jej člověk v této lhůtě uplatní, je mu reklamace okamžitě zamítnuta.
Dle tohoto smýšlení to vypadá (no ono to tak podle CZC je), že pokud člověk zaplatí on-line kartou, tak mu běží záruka na zboží, které je aktuálně skladem, následně cestuje po republice a leží třeba i nějaký den na pobočce.
Tohle beru jako vyloženě klamání zákazníka, nelogické a špatné prozákaznické chování ze strany tak velké společnosti.
O této skutečnosti jsem se nikde v obchodních podmínkách nedočel a jediné vodítko pro mne tedy byl jejich údaj na mém účtu u CZC e-shopu.


Produkt

HDD Seagate Barracuda 7200.14, 3,5" SATA III, 16MB - 500GB


Požadované řešení

Byl bych velice rád, kdyby dostal vyjádření přímo na skutečnost, že v systému záruku na zboží mám uváděnou do 10.8.2017 a příjimacím technikem mi byla zamítnuta, protože zboží již údajně v záruce není, tedy jako zákazník se cítím být oklamán a jsem i nadále klamán, když se dívám na další data záruk.
Dále vyjádření k tomu, že na zaplacené zboží on-line platbou začíná běžet záruka ihned po zaplacení i když je zboží fyzicky na skladě nebo dokonce ani skladem být nemusí.
Nevím jestli má smysl požadovat omluvu, když jim může být jeden zákazník (hnidopich) víme kde ...
Rád bych se dočkal výměny zboží nebo peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2017 11:23, před 7 dny

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.