Společnost


Mária Horňáková

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#17440Dodání poškozeného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2017, před 7 lety

Libor Černý

Znění stížnosti

Objednali jsme si drátěný koš na prádlo, přišel poškozený (promáčknutý), obal při převzetí (černá neprůhledná smrštitelná folie) nevykazoval známky poškození, manželka hned po rozbalení zboží (29.6.2017) kontaktovala e shop s reklamací, odeslala foto poškození, e shop odmítá odpovědnost za poškozené zboží, odkázal nás na přepravce (GLS), ale obal nebyl při převzetí poškozen, takže dle obchodních podmínek přepravce nenese za poškození odpovědnost. Poškozený koš jsme osobně vrátili 17.7.2017 e shopu, zápis v příloze, od té doby s námi nekomunikuje. Naše komunikace s e shopem uvedena v příloze včetně faktury. Libor Černý


Produkt

Koš na prádlo pojízdný, pol. č. 98026


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému