Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednali jsme si drátěný koš na prádlo, přišel poškozený (promáčknutý), obal při převzetí (černá neprůhledná smrštitelná folie) nevykazoval známky poškození, manželka hned po rozbalení zboží (29.6.2017) kontaktovala e shop s reklamací, odeslala foto poškození, e shop odmítá odpovědnost za poškozené zboží, odkázal nás na přepravce (GLS), ale obal nebyl při převzetí poškozen, takže dle obchodních podmínek přepravce nenese za poškození odpovědnost. Poškozený koš jsme osobně vrátili 17.7.2017 e shopu, zápis v příloze, od té doby s námi nekomunikuje. Naše komunikace s e shopem uvedena v příloze včetně faktury. Libor Černý
Koš na prádlo pojízdný, pol. č. 98026
Vrácení peněz
|
Tweet |