Počet nahlášených stížností: | 228 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 27.3.2017 jsem zakoupil u této společnosti několik kuchyňských spotřebičů. Jednou z nich byla pračka Ariston WHD 843BS EU. Po krátké době jsem zjistil, že pračka vykazuje poruchu, která se projevuje při ždímání. Samozřejmě jsem ji reklamoval, operátor mi dal číslo na společnost Indesit, která mi pošle technika. Technik přijel, provedl zkoušku způsobem, kterým ji provedl (je to na dlouhé rozepisování), následně reklamaci neuznal. Já jsem výsledkem reklamaci nesouhlasil (což uvedl do protokolu) a předal mi protokol.
Následně jsem znovu kontaktoval společnost Datart s tím, že s výsledkem reklamaci nesouhlasím na co mi odpověděly, že s tím nic neudělají, protože zkoušku provádí společnost Indesit.
Následně jsem volal do společnosti Indesit, kde mi řekli, že pokud nesouhlasím, můžu napsat stížnost na kterou mi ze zákona jsou povinný odpovědět do jednoho měsíce. Stížnost jsem napsal, uvedl jsem vše co bylo při zkoušce uděláno špatně, přidal jsem video se závadou (https://www.youtube.com/watch?v=UwguTEgDrq8) a odeslal.
Výsledkem bylo, že mi po dvou a pul měsících nikdo neodpověděl. Znovu jsem kontaktoval společnost Indesit, kde mi bylo řečeno, že se stížnost stále zkoumá a že mi hned ten den dají odpověď, což se nestálo a nedostal jsem odpověď do dnes. Také jsem kontaktoval společnost Datart, kde mi znovu opakovali, že oni s tím nic neudělají, že jsem koupil špatnou pračku, a že jsem to měl vědět, že jsem ji měl znovu reklamovat.
Chtěl jsem se Vás zeptat.
a) Není mi jasné kdo je za prodány výrobek zodpovědný? Společnost, která mi prodala výrobek nebo společnosti Indesit, která řeší reklamaci.
b) Mám právo odstoupit od smlouvy protože nebyla dodržená doba (ze zákona určená) pro vyřešení mé stížnosti.
Děkuji,
s pozdravem,
Ruslan S.
WHD 843BS EU., číslo nahlášky 4623061
odstoupení od smlouvy
|
Tweet |