Společnost


Youuu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:202
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17519Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

28 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2017, před 5 lety

Martina Drechslerová

Znění stížnosti

Dne 16.6.2017 jsem si v e-shopu rajpradla.cz objednala zboží - plavky na dovolenou v částce 1323,- Kč. Již doručení objednaného zboží jsem musela urgovat, až 30.6.2017 mi přišlo sdělení, že počátkem příštího týdne bude zboží doručeno, což se stalo, peníze byly uhrazeny již při objednání. Velikost doručeného zboží velmi výrazně neodpovídala standartním velikostem ani velikostem uvedeným na web stránkách e-shopu, tudíž bylo zboží ihned vráceno zpět (10.7.2017) a požadováno zaslání uhrazené částky. Dne 12.7.2017 jsem obdržela dobropis objednávky, že můj požadavek evidují pod č."1131704118" a že peníze zašlou dle zvoleného způsobu do 14 dnů, zpravidla dříve. Pak již následovaly z mé strany 3 urgence, poslední ze dne 10.8.2017, vždy jsem obdržela jen plané sliby typu - muselo dojít k omylu, zadala jsem urgentní příkaz k úhradě, peníze budou začátkem příštího týdne, peníze budou ve čtvrtek na vašem účtu apod. Po shlédnutí recenzí na tento e-shop jsem se zhrozila, další podvedení lidé zde uvádějí, že se budou obracet na OČTŘ či ČOI, některým poté byly peníze vráceny, mně do dnešního dne ne. První dvě urgence z mé strany byly zdvořilé, poslední již nikoliv, donekonečna není možné číst jen plané sliby a lži. Kontakty uvedené na stránkách e-shopu nefungují, tel. opakovaně nikdo nezvedá, na maily již nereagují, v poslední urgenci jsem žádala o uvedení kontaktu za zodpovědnou osobu a řešení v rámci firmy - bez reakce. Přitom jsem každý den obdržela na svůj e-mail další nabídky nového zboží a slev, dvakrát jsem zasílání těchto e-mailů musela rušit, vnímala jsem to jako velmi nevhodné. Přes e-shopy kvůli pracovnímu vytížení nakupuji již mnoho let, různorodé zboží, dosud vše v naprostém pořádku. Ještě jsem se nesetkala s takovým přístupem jako u výše uvedené firmy.


Produkt

2 x Dámské dvoudílné plavky Marko M-397 a M-278


Požadované řešení

Vrácení zadržovaných peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2017 11:10, před 5 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2017 12:36, před 5 lety

Spotřebitelka nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.