Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:63
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#1759Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2013, před 7 lety

Kamil Vaněk

Znění stížnosti

Dne 14.12.2013 jsem v prodejně PLANEO Elektro v Mostě zokoupil led monitor Asus VS 228NE jako vánoční dárek pro svého otce. Jednalo se o poslední kus zabalený do krabice přímo z regálu.
27.12. 2013 mi otec volal že po vybalení z krabice a následném prvním zapojení monitoru se objevila na podsvětleném dispeji prasklina a vada části obrazovky která ve vyplém stavu není patrná.
Ještě týž den jsme společně navštívili obchod PLANEO Elektro abychom výrobek reklamovali.Zaměstnanci elektra po prohlídnutí monitoru a následné společné poradě výrobek odmítli převzít k reklamaci s argumentem že není přítomen vedoucí a ať na sebe necháme kontakt že se ozve. 29.12.vedoucí prodejny elektra pan Houska zavolal abych se i s monitorem dostavil do obchodu. Po prohlídce monitoru potvrdil zamítnutí reklamace s tím že mi byl výrobek předán v perfektním stavu a poškození jsem si způsobil sám.
Na moji arumentaci že monitor byl po celou dobu před prvním zapojením zabalen v originálním obalu který nebyl nijak poškozen a bylo s ním zacházeno velice opatrně mi odpověděl že mají kamerový záznam který svědčí o opaku ale který jsem pochopitelně neměl možnost vidět.
Naše odlišné názory na reklamaci jsou zaznamenány v reklamačním protokolu.


Produkt

Led monitor ASUS VS228 NE 21,5 (45008515) výr. č. 901md8001t02211c


Požadované řešení

Preferuji výměnu výrobku, popř. vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2014 15:52, před 7 lety

Dle § 19 odst. 2 zákona o ochraně spotřebitele platí, že v provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace. Pokud se tak nestalo, lze podat na jednání prodejce podnět České obchodní inspekci.
Zároveň v případě uplatnění rozporu s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku je rozpor s kupní smlouvou považován za existující, pokud prodejce prokáže opak. Prohlášením nebo tvrzením, že důkaz existuje nedošlo dle nám poskytnutých informací k prokázání, že si kupující převzal výrobek v pořádku.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2014 18:38, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Doposud však neprojevila svůj zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.