Společnost


Národní Pokladnice s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#17596Vymáhání peněz za vrácenou zásilku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2017, před 7 lety

Zuzana Bauerová

Znění stížnosti

Dobrý den, vrátila jsem zásilku od Národní pokladnice již loni někdy na podzim. A měla jsem to za vyřízené. Zásilku jsem ani neotevřela a ihned poslala zpět, protože jsem si přečetla recenze na mince od této společnosti, která nebyly kladné a ztratila jsem v onu společnost důvěru. Půl roku byl klid a minulý měsíc mi začaly chodit maily od Národní pokladnice, že mám u nich dluh. Odpověděla jsem paní, že jsem zásilku vrátila a poslala Čestné prohlášení. K mému údivu mě kontaktovala MBA consulting a každý týden mi od nich někdo volá a neustále mi vyhrožují. Dnes to byla paní, která uznala, že našli Čestní prohlášení, ale že chtějí zaplatit servisní poplatek. Tak jsem odmítla. Je to nemorální, Národní pokladnice vyžaduje peníze za nic, jsou zřejmě spojeny s onou vymahačskou firmu a žádají, když nic jiného poplatek za nic.


Požadované řešení

Žádám, aby stornovali celou záležitost a poslali mi storno na můj mail.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému