Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, vrátila jsem zásilku od Národní pokladnice již loni někdy na podzim. A měla jsem to za vyřízené. Zásilku jsem ani neotevřela a ihned poslala zpět, protože jsem si přečetla recenze na mince od této společnosti, která nebyly kladné a ztratila jsem v onu společnost důvěru. Půl roku byl klid a minulý měsíc mi začaly chodit maily od Národní pokladnice, že mám u nich dluh. Odpověděla jsem paní, že jsem zásilku vrátila a poslala Čestné prohlášení. K mému údivu mě kontaktovala MBA consulting a každý týden mi od nich někdo volá a neustále mi vyhrožují. Dnes to byla paní, která uznala, že našli Čestní prohlášení, ale že chtějí zaplatit servisní poplatek. Tak jsem odmítla. Je to nemorální, Národní pokladnice vyžaduje peníze za nic, jsou zřejmě spojeny s onou vymahačskou firmu a žádají, když nic jiného poplatek za nic.
Žádám, aby stornovali celou záležitost a poslali mi storno na můj mail.
|
Tweet |