Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 1.4.2017 jsem u společnosti zakoupil vozidlo Kia Ceed Sw 1.4. Nákup byl docela náročný. Setkal jsem se s vnucováním balíčku služeb, který se mi podařilo odmítnout. A cena vozidla s financováním se nakonec ukázala jiná, než jaká byla uváděna.
Když jsem se při koupi ptal na rozvody, bylo mi řečeno, že jsou řetězové a že jsou tam "nafurt". Toto mi jmenovitě sdělili prodejce pan Novák a manažer pan Semerád, který dokonce argumentoval slovy - "Už jsem jich prodal stovky a ještě jsem to neviděl, aby se to rozbilo." Kdybych nebyl ujišťován o trvanlivosti rozvodů, asi bych vozidlo za tu cenu nepořídil.
Při kontaktování servisu Kia mi bylo řečeno v podstatě totéž - rozvody se normálně nekontrolují - počítá se s životností cca 300t km. Bohužel vozidlo po cca 4 měsících právě nejspíše na závadu rozvodů dojelo.
Mne se závada projevila ani ne v polovici životnosti.
11.8. 2017 jsem podal reklamaci na AutoESA a tuto mi obratem zamítli obecnou argumentací. Se zamítnutím jsem nesouhlasil.
Po korespondenci se zákaznickým centrem bylo zamítnutí přeposláno na reditel@autoesa.cz. Zatím bez dalšího vyjádření.
Kia Ceed vin U5YFF52129L075929.
Rád bych vozidlo dál provozoval a nerad řešil odstoupení od smlouvy. Již jsem kontaktoval Značkový autoservis i znalce, jen bych rád dal prodejci šanci toto řešit jednodušší cestou
Proto požaduji úhradu nebo zajištění opravy zdarma. Případně kompenzaci ve formě dodatečné slevy z vozidla ve výši 20% z ceny
|
Tweet |