Společnost


Volák Roman

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17614Nedodržení 30 denní reklamační lhůty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 22 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2017, před 7 lety

Emil Richter

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás, protože už nevím kam jinam. Dne 4. 7. 2015 jsem v prodejně Elektro Roman Volák zakoupil mobilní telefon značky Sony druh Z1 Compact v částce 8.999 Kč. Během užívání se projevil problém pouze s vadnou baterií, která byla vyměněna a telefon nadále v pořádku fungoval. Další problémy se začaly objevovat v červnu t.r. Telefon se začal sekat a aplikace nešly spouštět (telefon psal "aplikace crash monitor byla ukončena" nebo také "aplikace UI byla ukončena", a proto jsem 23. 6. 2017 zanesl mobil k reklamaci, která byla zamítnuta. Bylo obnoveno tovární nastavení, avšak problémy se nadále objevovaly. Téhož dne, to je 30. 6. 2017, co jsem mobil převzal, jsem ho opět zanesl na prodejnu a žádal reklamaci. Reklamace byla převzata 30. 6. 2017 a do 31. 7. 2017 jsem nebyl nijak informován, zda byla reklamace přijata či zamítnuta. 3. 8. 2017 jsem jel opět na prodejnu a chtěl vědět, zda reklamace byla vyřízena. Ovšem nikdo mi nebyl schopen říct, kde se mobil právě nachází, protože osoba zodpovědná za reklamace měla ten týden dovolenou a tak jsem se nic nedozvěděl. 8. 8. 2017 jsem jel na prodejnu podepsat odstoupení od smlouvy s tím, že budu mít částku 8.999 Kč na účtě. Žádné peníze jsem však neobdržel. Za to jsem obdržel od pana Voláka dopis dne 14. 8. 2017, který si sám vyhotovil, že reklamace byla zamítnuta. To mi připadalo opravu zvláštní, protože v předchozím rozhovoru říkal, že telefon byl opravený a nabízel mi k němu ještě televizi. Tuto nabídku jsem odmítl a stále jsem trval na vrácení peněz, které mi pan Volák odmítl a stále odmítá dát. Vyžádal jsem si tedy ze servisu protokol o vyjádření reklamace, ve kterém stojí, že vada byla odstraněna. Opravdu se mi nelíbí jednání tohoto prodejce. Nadále trvám na svém a žádám o navrácení peněz v plné výši.


Produkt

Sony xperia Z1 compact


Požadované řešení

Navrácení peněz v plné vyši


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému