Společnost


DIRECT pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#17636Ukončení šetření škodné události bez vyplacení pojistného plnění

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2017, před 7 lety

Igor Vasil

Znění stížnosti

Dne 16.6 jsem na dálnici srazil srnu. Dopravní nehodu řešila PČR jelikož bylo auto pojištěné. Následně jsem pojistnou událost okamžitě hlásil na pojišťovně Direct. Vše probíhalo běžně do doby, kdy mi bylo oznámeno že oprava auta je pro pojišťovnu nerentabilní a že mám poslat číslo účtu. Já okamžitě reagoval na jakékoliv jejich požadavky, týkající se pojistné události. Nabídku odkoupení auta v aukci jsem neakceptoval. Kontaktoval jsem pojišťovnu o urychlení vyplacení pojistného, z důvodu že jsem chtěl auto opravit. Na žádost pojišťovny autoservis zaslal předběžnou kalkulaci ceny opravy. Likvidátor pojišťovny na základě toho vysloveně napsal že opravu povoluje! Servis mi po opravě auto vydal, jelikož druhý den mu začínala dovolená a nechtěli mi auto blokovat další týdny. 14 dnu nato mi přišel od pojišťovny dopis že to neuznávají jako pojistnou událost že střet se zvěří není automaticky předmětem havarijního pojištění. Havarijní pojištění si platím právě z důvodu těchto událostí. Kdybych nereagoval jak jsem reagoval, tak by škoda byla podstatně větší. Přijde mi hlavně absurdní nejdříve vše řešit jako pojistnou událost a pak to zpětně neuznat! A uznali to už tím že to označili za totální škodu a chtěli číslo účtu. Ani nemluvě o povolení opravy. Po mé stížnosti po mne chtěli kopie komunikace o tom že mi nějaký pracovník slíbil výplatu pojistného.


Požadované řešení

vyplacení pojistného plnění


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému